Klasyfikacja podatków w Niemczech
rozliczenia firmy w Niemczech
Dochody jakie uzyskujemy legalnie w Niemczech zawsze podlegają opodatkowaniu. Z taką prawdą musimy się pogodzić.
Prowadzenie firmy w Niemczech jest bardzo ważne
Załatwiamy wiele spraw takich, jak:
www.carebiuro.com/
• wpisanie firmy do rejestru działalności gospodarczej / Gewerbeanmeldung / Gewerbe
• inicjujemy spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
• poszukujemy i wspieramy w wynajmowaniu lokali na działania gospodarcze
• rejestrujemy firmy w Urzędzie Skarbowym / Finanzamt
• zapisujemy firmy jako członków do Izby Rzemieślniczej – IHK / HWK
• obsługujemy BG-BAU
• mamy w zanadrzu pełną obsługę biurową małej firmy Niemczech.
Posiadanie ubezpieczenia w Niemczech to obowiązek, a nie wybór.
www.eurouz.pl/
Jeśli jesteś zameldowana/ny w Niemczech MUSISZ mieć ubezpieczenie zdrowotne !
Jakie są koszty prowadzenia firmy jednoosobowej w Niemczech?
https://carebiuro.click/article/133/kto-moze-zalozyc-firme-w-niemczech-podpowiadamy
Rejestrując firmę w Niemczech, nawet jeżeli jest ona jednoosobowa, podobnie jak w Polsce musimy ponosić pewne koszty,
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia.
`--DE--
Auf unserer Webseite kommen verschiedene Cookies zum Einsatz: technische, zu Marketing-Zwecken und solche zu Analyse-Zwecken; Sie können unsere Webseite grundsätzlich auch ohne das Setzen von Cookies besuchen. Hiervon ausgenommen sind die technisch notwendigen Cookies. Sie können die aktuellen Einstellungen jederzeit durch Klicken auf den erscheinenden Fingerabdruck (unten links) einsehen und ändern. Ihnen steht jederzeit ein Widerrufsrecht zu. Weitere Informationen finden Sie unter "MEHR", unserer Datenschutzerklärung sowie unter Cookies. Durch klicken auf "AKZEPTIEREN" erklären Sie sich einverstanden, dass wir die vorgenannten Cookies zu Marketing- und zu Analyse-Zwecken setzen.